خرید انواع پک جراحی جنرال باکیفیت

پک جراحی یکی از ملزومات برای پزشک جراح جهت انجام عمل در اتاق عمل می باشد. این پک مجموعه ای از اقلام را شامل می شود که هر یک می ‌توانند در طی فرآیند عمل نقش موثری در پیشبرد کار داشته باشند انواع پک جراحی جنرال باکیفیت توسط فروشنده معتبر این محصول به بازار ارائه شده است و خریداران می ‌توانند در تماس مستقیم با این فروشنده نسبت به ثبت سفارش آن اقدام کنند.
خرید پک جراحی در انواع مختلف این پک مرغوب به صورت عمده می تواند آن را با قیمت بسیار ارزان تری در اختیار خریداران قرار دهد.

خرید انواع پک جراحی جنرال باکیفیت

طرز استفاده پک جراحی جنرال باکیفیت

طرز استفاده پک جراحی جنرال باکیفیت

پک جراحی جنرال شامل مجموعه‌ای از وسایل از قبیل گان جراح، حوله دست خشک کن، شان ساده، شان رومیزی ضد آب، شان پرفوره ضدآب و شان رومیزی می باشد. هریک از این اقلام در جراحی از کاربرد ویژه ای برخوردار هستند به عنوان مثال گان جراح می تواند جهت جلوگیری از انتقال آلودگی از بیمار به لباس پزشک مورد استفاده قرار گیرد و حوله دست خشک کنی نیز جهت خشک کردن دست خیس پزشک قبل، حین و بعد از عمل مورد استفاده قرار می گیرد.

شان ساده محصولی است که در ابعاد مختلف وجود دارد و معمولاً برای پوشش سطح رویی بدن بیمار روی آن قرار می گیرد. این شان به صورت پرفوره بوده و ضد آب نیز می باشد تا از انتقال آب به بدن بیمار در صورت ریخته شدن روی آن جلوگیری شود.

شان رومیزی نیز در دو نوع ساده و ضد آب به کار می رود و زیر بدن بیمار و روی تخت جراحی قرار می گیرد تا از آلوده شدن تحت جلوگیری کند.

فروش ویژه پک جراحی جنرال باکیفیت مناسب

فروش ویژه پک جراحی جنرال باکیفیت مناسب فروش پک جراحی جنرال با کیفیت مناسب به صورت ویژه توسط فروشنده برتر این محصول انجام می شود و خریداران از سراسر کشور می توانند این محصول را با پایین ترین نرخ ممکن در این نوع فروش به دست آورند.

فروش ویژه این پک از طریق وب ‌سایت مخصوصی که توسط فروشنده ارائه شده است انجام می ‌گیرد و دیگر نیازی به مراجعه جهت سفارش و تحویل جنس در فروشگاه فروشنده نمی باشد. خریداران می توانند از طریق همین وب سایت مشخصات کامل این پک را مطالعه نموده و پس از اطمینان از کیفیت بالای این محصول نسبت به ثبت سفارش آن اقدام کنند.

این پک به صورت عمده با قیمت پایین تری به فروش می رسد و بنابراین کسانی که صادرات انواع کالای پزشکی به کشورهای دیگر را انجام می دهند می ‌توانند از این پک عالی جراحی جهت توسعه کسب و کار خود استفاده نمایند.

5

    • سلام آقا دارا عزیز
      بله ارسال به تمام نقاط امکتنپذیر است برای کسب اطلاعات بیشتر فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی میکنند

  1. سلام در مورد صادرات این محصولات میشه صادر کرد یا اینکه اگر مشتری داشته باشیم شما می تونید مستقیم خودتون ارسال کنید ؟

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  2. سلام و درود
    ممنون از تولید این پک که تشکیل شده از کامل ترین و لوازمی که در هر جراحی نیاز جراح و دستیاران هست
    ممنون از بسته بندی استریل و ارسال به موقع این محصول

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.