قیمت لباس یکبار مصرف بیمارستانی صادراتی

استفاده از انواع لباس های بیمارستانی در محیط های بهداشتی و مراکز درمانی به اندازه ای اهمیت دارد که امروزه علاوه بر تولید نمونه های قابل شست و شو، اقسامی که یکبار مصرف هستند نیز تولید می شوند، استفاده از پارچه های مخصوصی که در برابر آب و مایعات مختلف، نفوذ ناپذیر باشند، نقش بسزایی در جلوگیری از انتقال عفونت و ایجاد بیماری های مختلف دارد، قیمت لباس یکبار مصرف بیمارستانی صادراتی، نقش بسزایی در میزان فروش آن در بازارهای خارجی دارد.

قیمت لباس یکبار مصرف بیمارستانی صادراتی

بازار خرید و فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی

بازار خرید و فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانیهمانطور که می دانید لباس هایی که در محیط بیمارستان ها استفاده می شوند، انواع مختلفی دارند و جنس پارچه های آنها تعیین کننده نوع و میزان مصرف این کالاها می باشد، نمونه هایی از آنها مانند: تترون، ترگال ساده، ترگال کجراه، ویسکوز و… برای لباس های معمولی بیمارستانی استفاده می شوند و انواعی دیگر، چون؛ اسپان باند، برای نمونه های یکبار مصرف کاربرد دارند.

البسه یکبار مصرف بیمارستانی از لوازم پرکاربرد در محیط های درمانی است که اهمیت ویژه ای در جلوگیری از انتقال عوامل بیماری زا دارد، رعایت بهداشت و استریل بودن اتاق های عمل، ایجاب می کند تا از لباس های مخصوصی در این مکانها استفاده شود.

برای خرید الکل blue sense به این نکته توجه کنید که روی پکیج بسته بندی الکل حتما تاریخ تولید و انقضای محصول ثبت شده باشد و مخدوش نباشد.

از طرفی قیمت این لباس ها باید کاملاً به صرفه باشد، چون فقط یکبار پوشیده می شوند، به همین دلیل جنس این پارچه ها، نحوه ی دوخت و تولید آنها مهم می باشد، طراحی این البسه باید به گونه ای باشد که در عین سادگی، بتواند نقش خود را به عنوان پوشش مناسب، خوب بازی کند.

امروزه بازار لباس یکبار مصرف بیمارستانی از رونق خوبی برخوردار است و مراکز تولیدی با فروش این منسوجات علاوه بر به دست آوردن سود قابل ملاحظه، خدمت بزرگی به جامعه ی پزشکی، بیماران و به طور کلی روند بهتر بهداشت و درمان، می کنند.

انواعی از لباس های بیمارستانی، به صورت جداگانه بوده که شامل بلوز، شلوار و کلاه می باشند و نمونه هایی از آنها به صورت سرهمی هستند که از کفش تا کلاه را می پوشاند و این گونه ها، دارای زیپ می باشند.

بسیار از تولید کنندگان بزرگ این منسوجات، علاوه بر فروش گسترده ی داخلی، در بازارهای خارجی نیز فروش زیادی دارند، لباس هایی که برای بیماران تولید می شوند، تفاوت ویژه ای با لباس های کارکنان بیمارستان دارند، علاوه بر تفاوت رنگی، طرح و مدل این کالاها نیز متفاوت می باشد.

لباس های یکبار مصرف، جلو بسته بوده و در قسمت پشت دارای بند هایی هستند که بسته می شوند، این لباس ها کاملاً آزاد می باشند و فرد مصرف کننده هنگام پوشیدن آن احساس آزادی و راحتی می کند.

بزرگ ترین مرکز فروش انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی در کشور

برای تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی، توجه به مدل لباس و جنس پارچه بسیار مهم است، زیرا پارچه مورد استفاده باید نرم، سبک و ارزان باشد، اگر پارچه‌ای که برای این کار استفاده می شود، قیمت بالایی داشته باشد، تولید لباس یکبار مصرف، توجیه اقتصادی نخواهد داشت و به صرفه نخواهد بود.

از طرفی الگو و مدل لباس ها باید به گونه ای انتخاب شود که به تن کردن و در آوردن آنها راحت و بدون دردسر انجام شود، سایز این لباس ها بزرگ بوده و حتی افراد چاق هم با آن احساس راحتی خواهند کرد.

پارچه های اسپان باند که برای این کار استفاده می شوند، در واقع نمونه هایی هستند که تار و پودی در بافت آنها وجود ندارد و بافته نشده هستند.

این پارچه ها، توسط مواد اولیه ی مخصوص و با استفاده از دستگاه اکسترودر تولید می شوند، پس از تزریق مواد در داخل این ماشین آلات، مواد اولیه ذوب شده و پس از گذراندن مراحل مختلف به صورت پارچه های سوزنی مانندی در می آیند.

قیمت بسیار ارزان این پارچه ها، شرایطی را فراهم آورده تا تولید کنندگان بتوانند با انگیزه ی بیشتری البسه های یکبار مصرف را تولید کنند، البته کاربرد این نمونه ها فقط در حوزه ی تولید لباس و روتختی های بیمارستانی نیست، بلکه در مراکز دیگری مانند؛ گلخانه ها و بسته بندی صنایع غذایی نیز کاربرد دارند.

پارچه های لمینتی، نمونه ای دیگر از اقسام یکبار مصرف می باشند که کاربردهای ویژه ای دارند، بزرگ‌ترین مرکز فروش انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی در کشور با استفاده از مرغوب ترین پارچه های یکبار مصرف و با استفاده از الگوها و مدل های روز دنیا، انواع مختلفی از این محصولات را تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان عمده ی آنها می گذارد.

از آنجا که تولید این وسایل، بسیار حساس و حیاتی می باشد، مراکز تولیدی باید دارای مجوزهای خاصی باشند تا بتوانند در این حوزه فعالیت کنند.

پخش عمده و تامین کالا برای صادرات لباس بیمارستانی

پخش عمده و تامین کالا برای صادرات لباس بیمارستانییکی از راههای موثر در جلوگیری از انتقال ویروس ها و انواع آلودگی ها در محیط های بهداشتی، استفاده از لباس ها و وسایل کاملاً بهداشتی و استریل می‌باشد، منسوجات نبافته یا پارچه های اسپان باند، دارای مصارف پزشکی و صنعتی بسیاری هستند.

شهرهای مختلفی مانند: تبریز، اصفهان، یزد و تهران از مراکز مهم تولید این پارچه ها هستند، این نمونه ها علاوه بر رنگبندی ویژه، دارای استحکام قابل قبولی می باشند و حتی امکان چاپ نیز روی آنها وجود دارد.

عرض های ۱۲۰ و ۱۶۰ متری این محصولات توسط کارخانجات مختلف تولید و به دست مراکز تولید کالاهای یکبار مصرف می رسد، ویژگی اصلی این نمونه ها، کیفیت خوب، داشتن استاندارد بهداشتی و قیمت ارزان آنها است.

تولید کنندگان مطرح لباس های یکبار مصرف علاوه بر تولید مدل های ایرانی این کالاها، با تولید طرح ها و الگوهای پرمصرف خارجی، این محصولات را به کشورهای مختلفی صادر می کنند.

کشورهای عراق، افغانستان، ترکیه، پاکستان، ارمنستان، قطر، بحرین، روسیه و … از متقاضیان اصلی این کالاها می باشند، مرکز فروش لباس بیمارستانی، تامین کننده اصلی نیاز بیمارستان ها و مراکز تخصصی و بهداشتی هستند.

شرکت های تولیدی برند، با تولید بهترین و مرغوبترین منسوجات یکبار مصرف بیمارستانی نقش مهمی در صادرات این کالاها به عهده دارند، پخش عمده و تامین کالا برای صادرات لباس بیمارستانی یکی از اهداف اصلی این مراکز است.

در مواقعی که انواعی از بیماری ها به صورت همه گیر در می آیند، ظرفیت بیمارستان ها پر شده و مصرف این لباس ها افزایش پیدا می کند، در این صورت نیاز به تولید انواع ماسک و البسه ی یکبار مصرف می باشد تا از انتقال بیشتر آن به بیماران دیگر و کارکنان بیمارستان جلوگیری شود و مریضی تحت کنترل در آید.

فروشنده عمده لباس بیمار یکبار مصرف بیمارستانی در تهران

رعایت بهداشت در مراکز درمانی بسیار اهمیت دارد، کادر درمانی و کسانی که به صورت مستقیم با بیماران تماس دارند، ممکن است در صورت هر گونه بی‌احتیاطی به بیماری مبتلا شوند.

استفاده از لباس های استریل و یکبار مصرف برای این افراد بسیار اهمیت دارد، از طرفی لباس های بیماران نیز باید در دوره های زمانی کوتاه، تعویض شوند تا بیمار دچار عفونت و مشکلات پوستی نشود.

فروشنده عمده لباس بیمار یکبار مصرف بیمارستانی در تهران و شهرستان ها، نمونه های ویژه ای از این محصولات را عرضه می کنند، لباس هایی که برای آقایان، استفاده می شوند با لباس خانم ها، تفاوت دارد، برای آقایان از پیراهن و شلوار و برای خانم ها از پیراهن های بلندی که مانند مانتو هستند استفاده می‌شود.

نمونه هایی که مخصوص کودکان هستند نیز در سایز‌ها و رنگبندی‌های گوناگون به فروش می رسند، از آنجا که پخش عمده و صادرات  لباس بیمارستانی، جزء کسب و کارهای پرسود است، افراد مختلفی در کارگاههای کوچک و بزرگ، اقدام به تولید انواع مختلف این کالاها می کنند.

مزایا و ویژگی های زیادی باعث شده تا استفاده از این نمونه ها در محیط های بهداشتی افزایش پیدا کند، این لباس ها به هیچ عنوان باعث انتقال آلودگی نمی‌شوند و به دلیل سادگی، دوخت و تولید آنها در تعداد زیاد و در کمترین زمان صورت می پذیرد، از طرفی  این لباس ها باعث ایجاد حساسیت و مشکلات پوستی نمی شوند.

امروزه تولید لباس های مخصوص بیماران و کادر درمانی، مانند؛ انواع ماسک، کلاه، آستین های یکبار مصرف، کاور کفش، زیر انداز و روتختی های یکبار مصرف، باعث پیشرفت زیادی در حوزه بهداشت و درمان شده و تا حد زیادی از انتقال بیماری های همه گیر به صورت ویژه ای جلوگیری کرده است.

تولید کننده برتر لباس بیمارستانی یکبار مصرف پزشک و بیمار

تولید کننده برتر لباس بیمارستانی یکبار مصرف پزشک و بیمارقیمت لباس ها و ست های بیمارستانی یکبار مصرفی که استفاده می شوند، متفاوت می باشند، با توجه به این در تولید این لباس ها از چه نوع پارچه هایی استفاده شده و چه کاربردی دارند، قیمت آنها نیز فرق می کند.

پارچه های اسپان باند در نمونه های یک لایه و چند لایه تولید می‌شوند؛ انواع تک لایه ی آنها برای لباس های ساده ی بیمارستانی و انواع چند لایه در تولید ملزومات خاصی مانند: ماسک، گان های جراحی و … به کار می روند و دارای این قابلیت هستند که از نفوذ باکتری و انواع آلودگی ها جلوگیری ‌کنند، از طرفی اقسامی از این پارچه ها آب گریز یا ضد آب هستند که دارای قیمت بالاتری می باشند.

وزن، رنگ و ضخامت پارچه نیز از دیگر فاکتورهایی است که می تواند در قیمت گذاری این محصولات تاثیرگذار باشد، تولید کننده برتر لباس بیمارستانی یکبار مصرف پزشک و بیمار، با توجه به این که از چه مواد اولیه ای در تولید این محصولات استفاده کرده است، بهای متفاوتی برای آن در نظر می گیرد.

البسه ی بیمارستانی در رنگهای سفید، آبی، آبی نفتی، صورتی، سبز و … تولید می‌شوند، کاربرد این لباس ها در قسمت های مختلف مراحل درمانی، مانند؛ اتاق های عمل و جراحی های متفاوت و همچنین نمونه برداری های و عکسبرداری های ویژه، اهمیت استفاده از این ملزومات را آشکار می کند.

اعطای مجوزهای لازم از سوی وزارت بهداشت و سازمان های مربوطه به نهادهای تولیدی، باعث شده تا این مراکز به صورت رسمی و با رعایت نکات بهداشتی و استانداردهای لازم به تولید این کالاها بپردازند.

خرید بدون واسطه لباس بیمارستانی یکبار مصرف

لباس های بیمارستانی که با پارچه های با دوام تولید می شوند و قابلیت شست و شو دارند، هزینه های زیادی را بر مراکز درمانی تحمیل می کنند، این ملزومات باید با مواد شوینده ی قوی شسته شده و سپس مورد استفاده قرار گیرد،
از طرفی در برخی موارد چون؛ جراحی های مختلف نمی توان از این لباس‌ها استفاده کرد، زیرا علاوه بر احتمال انتقال آلودگی در طی عمل، به دلیل اینکه در این مرحله خونابه و آلودگی بسیاری به وجود می آید، شست و شوی آنها به صرفه نخواهد بود.

به همین خاطر لباس های یکبار مصرف، در موارد این چنینی، استفاده می شوند تا نیازی به صرف هزینه های اضافی و تحمل ریسک بالای پوشیدن انواع چند بار مصرف آن نشوند.

نمونه هایی از  لباس های یکبار مصرف که ایزوله هستند و در شرایط خاص و پرخطر پوشیده می شوند، از جنس های مرغوب و در مدل های یکسره دوخته می‌شوند، این اقسام که کلاه دار می باشند، به طور کامل بدن را می پوشانند و در قسمت کلاه و پایین شلوار دارای کش هستند، زیپ مخفی این نمونه ها که در جلو کار دوخته شده، پوشیدن آن را آسان می کند.

به طور کلی تجهیزات و لوازم پزشکی تولید شده دارای تنوع خوبی هستند و مواد اولیه ی مصرفی در این حوزه از بهترین مواد و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا تولید شده اند.

این لباس ها در عین نازکی و سبکی، بدن نما نیستند و داشتن تهویه مناسب از ویژگی های اساسی این کالاها می باشد، برای خرید بدون واسطه لباس بیمارستانی یکبار مصرف ، می توانید به سایت ما مراجعه و ضمن اطلاع از قیمت دقیق کالاها، از مشاوره ی کارشناسان ما بهره مند شوید و لذت خریدی آسان و به صرفه را تجربه کنید.

خریدار گان لباس یکبار مصرف بیمارستانی بیمار و جراح

خریدار گان لباس یکبار مصرف بیمارستانی بیمار و جراحهمانطور که ذکر شد اقسامی از البسه یکبار مصرف کاملا استریل شده و مناسب استفاده در اتاق های عمل هستند، محصولاتی که جراحان و پزشکان یا دستیاران آنها در اتاق جراحی استفاده می کنند، توسط دستگاه های اتوکلاو استریل می شوند و دارای رنگهای سبز و آبی هستند.

همان طور که در قسمت بالا اشاره شد الکل چهار لیتری تنوع بسیار زیادی دارد اما یک یا دو نوع الکل مصرف عمومی دارند که الکل بهداشتی و صنعتی می باشند که قیمت متفاوتی از هم دارند.

این نمونه ها که به آن گان می گویند از لوازم پرکاربرد بیمارستانی می باشند، اقسامی دیگر از این کالاها  برای بیمارانی که مورد جراحی قرار می گیرند، استفاده می شوند  و به آن شان می گویند.
این کالاها پس از دوخته شدن توسط تولیدی های معتبر، استریل شده و در بسته بندی های بهداشتی به فروش می رسند، خریدار گان لباس یکبار مصرف بیمارستانی بیمار و جراح، به طور عمده مراکز بیمارستانی و صادرکنندگان این محصولات می باشند.

امروزه گان های ساده و ضد آب تولید شده اند که در انواع عمل های ساده و تخصصی مورد استفاده قرار می گیرند، کیفیت این محصولات و نحوه ی تولید و استریل کردن آنها بسیار مهم است.

هنگام باز کردن بسته بندی و استفاده از آن نیز باید نکات بهداشتی رعایت شود تا بتوان از آن به عنوان یک کالای ویژه، بدون آنکه میکروارگانیسم های خطرناک به آن نفوذ کرده و باعث آلودگی شوند، استفاده کرد.

شرکت های برندی که در این حوزه فعالیت می کنند، با صادرات این کالاها، می توانند علاوه بر ایجاد اشتغال و به دست آوردن سود مناسب، باعث افزایش توان صادراتی و رشد اقتصادی مهین عزیزمان شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

جهت مشاوره تماس بگیرید