مرکز خرید پک جراحی دندانپزشکی

امروزه بهداشت عمومی دهان و دندان اهمیت زیادی در جوامع پیشرفته دارد که برای این منظور از شیوه های مدرن و نوین بهره می برند. در دندانپزشکی مدرن استفاده از پک جراحی دندانپزشکی برای انجام کلیه مراحل ائم از ایمپلنت، کاشت دندان و دیگر درمان ها بسیار مرسوم است.

فروش پک سوند ادراری و استریل اتوکلاو در انواع مدل ها به صورت مستقیم و بدون واسطه از مناسب ترین راه ها است که به همه افراد پیشنهاد می ‌شوددر این مقاله به بررسی برخی پک های پرکاربرد و چگونگی خرید عمده آنها از مرکز خرید معتبر می پردازیم.

مرکز خرید پک جراحی دندانپزشکی

نحوه تولید پک جراحی دندانپزشکی

نحوه تولید پک جراحی دندانپزشکی در یک تعریف کلی جراحی دندان به روشی می گویند که در آن برای بازسازی یا تعویض دندان آسیب دیده، جراحی فک و لثه مورد استفاده قرار می گیرند. در این میان با هدف جلوگیری از گسترش برخی بیماری ها نظیر عفونت از پک های استریل و یکبار مصرف یا قابل شتشو در حین جراحی استفاده می کنند آنژیوکت صورتی برخلاف قیمت ارزانی که در محصولات ایجاد شده هر کدام از آنها کیفیت بسیار بالایی دارند و از ماندگاری بسیار خوبی برخوردار می باشند
پک جراحی دندانپزشکی بسته به نوع خدمات مورد نظر می تواند محصولات مختلفی را شامل شود. به عنوان مثال پک های چهار تکه شامل گان جراح لمینت، شان ترالی ساده،شان پرفوره با چسب و کیسه مایعات است. در هر پک یک عدد از هر محصول قرار دارد که ابعاد آنها بر حسب استاندارد تعیین و سپس تولید می شوند. برای جراحی ایمپلنت نیز نوع خاصی از پک های دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد که شامل موارد زیر می شوند:

  • دو عدد گان الیافی جراح و دو عدد کلاه الیافی
  • یک عدد شان ساده و شان پرفوره
  • یک عدد فویل آلومینیومی دسته چراغ
  • دو عدد روکش ساکشن

در تولید پک جراحی معمولاً شان های ساده را با شیوه های مدرن و به صورت یکبار مصرف در ابعاد 70*70 سانتی متر تولید می کنند. اندازه شان های پرفوره نیز 80*90 یا 100*120 سانتی متر است.

فروش انواع پک جراحی دندانپزشکی

فروش انواع پک جراحی دندانپزشکی طی سالهای اخیر میزان مراجعه برای جراحی دندان سیر صعودی قابل توجه ای داشته است که نشان از اهمیت دادن به بهداشت دهان و دندان در بین افراد بزرگسال و حتی کودکان می باشد. با توجه به این امر میزان تقاضا برای خرید لوازم جانبی دندانپزشکی به ویژه پک های استریل جراحی نیز افزایش داشته است. خرید عمده و ارزان این محصولات برای شرکت های خدماتی، مراکز کالای پزشکی و کلینیک های تخصصی اهمیت زیادی دارد. چگونگی سفارش مستقیم این محصولات با شیوه های مختلفی صورت می گیرد که گاهاً هزینه های جانبی زیادی را برای فعالین بازار به همراه خواهد داشت.
مشاوران و نمایندگان فروش پک جراحی دندانپزشکی آنلاین در این مرکز، با هدف کاهش هزینه ها و تامین کلیه لوازم مورد نیاز استریل شده ایرانی و خارجی آماده همکاری با کلیه فعالین بازار در کشور هستند. برای کسب اطلاعات از قیمت های روز، نوسان بازار و پک های جدید می توانید با نمایندگان آنلاین در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

جهت مشاوره تماس بگیرید