تولید بهترین پک جنرال بیمارستانی

تولید بهترین پک جنرال بیمارستانی با بهترین پارچه های یکبار مصرف و با رعایت تمام اصول و استاندارد های بهداشتی انجام می شود.
پک جنرال بیمارستانی شامل لوازمی مانند حوله دست خشک کن، شان پرفوره، گان جراح، لباس کار زنانه، کلاه و… می شود که برای بیمار و جراح متفاوت است و به منظور رعایت بهداشت استفاده می شود.

تولید بهترین پک جنرال بیمارستانی

مراحل آماده سازی پک جنرال بیمارستانی

مراحل آماده سازی پک جنرال بیمارستانی

مراحل آماده سازی پک جنرال بیمارستانی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • ابتدا تمام اجزای پک با پارچه های یکبار مصرف محکم دوخته می شوند.
  • در مرحله دوم تمام اقلام و اجزا پک باید به طور خاصی ” تا ” شوند و به ترتیب چیده شوند طرز ” تا ” کردن اجزای پک بسیار مهم می باشد چون اگر درست ” تا ” نشوند ممکن است درست نتوانید از اقلام استفاده کنید.
  • در مرحله بعد برای آنتی باکتریال کردن تمام اجزای پک باید به وسیله روش های مانند گاز اتیلن اکساید، اتو کلاو و اشعه گاما آن ها را استریل می کنند که معمولا از روش اول برای استریل کردن آن ها استفاده می نمایند.

پک جنرال شامل پوشاک و منسوجات استریل شده می باشند که بسته به پک جنرال جراحی یا بیمار اجزای آن متفاوت است به عنوان نمونه گان جراح یکی از اجزای مهم پک جراحی جنرال می باشد که در رنگ سبز و آبی وجود دارد تا جراح بتواند احشا خونی را هنگام عمل جراحی به خوبی مشاهده کند علاوه بر گان می توان به ماسک، کلاه، شلوار و بلوز اشاره کرد.

یکی دیگر از اجزای پک جراحی جنرال شان می باشد که این برای پوشاندن وسایل جراحی، تخت جراحی و …. استفاده می شود و ضد آب می باشد پک جراحی بیمار شامل شلوار، لباس، کلاه و روکش تخت می شود.

شلوار، لباس کار در مشهد و کلاه هر دو نمونه پک باید قبل از جراحی توسط بیمار و پزشک جراح پوشیده شوند و دیگر اجزای پک مانند روکش و شان باید روی تخت و وسایل اتاق عمل انداخته شوند.

فروش ویژه پک جنرال بیمارستانی

فروش ویژه پک جنرال بیمارستانی

فروش ویژه پک جنرال بیمارستانی به این معنی است که محصول با بالاترین کیفیت و قیمت باورنکردنی در اختیار مشتریان گذاشته می شود و این می تواند هر خریداری را مجذوب کند علاوه بر این مزیت های استفاده از پک جنرال بیمارستانی باعث شده فروش پک جنرال افزایش یابد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • باعث رعایت بهداشت می شود و از بروز بیماری های عفونی و ویروسی پیشگیری می کند.
  • تمام اجزای پک قبل از بسته بندی استریل شده اند و شما می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید.
  • تمام اجزای پک محکم دوخته شده اند به همین دلیل در هنگام استفاده دچار پارگی و سوراخ نمی شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

جهت مشاوره تماس بگیرید