خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی به صورت آنلاین

خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی و فروش پک سوند ادراری و استریل اتوکلاو در انواع مدل ها به صورت مستقیم و بدون واسطه از مناسب ترین راه ها است که به همه افراد پیشنهاد می ‌شود امروزه به دلیل مزایای بسیار زیاد این محصول برای حفاظت از بدن در برابر بسیاری از عفونت ها رونق بسیار داشته است و مشتریان به منظور خرید راحت تر می توانند از روش های خرید نوین و آنلاین اقدام به خرید و سفارش محصول مورد نیاز خود نمایند.

خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی به صورت آنلاین

صادرات لباس یکبار مصرف بیمارستانی با کیفیت فوق العاده

صادرات لباس یکبار مصرف بیمارستانی با کیفیت فوق العادهصاردات لباس یکبار مصرف بیمار با کیفیت بسیار فوق العاده به دلیل استفاده از بروز ترین تجهیزات و مواد اولیه در ساخت این محصولات روز به روز در حال افزایش است به صورتی که این محصولات به بسیاری از کشور های همسایه مانند عراق، کویت، پاکستان و … صادر می گردد.

از جمله ویژگی های این کالا های صادراتی عبارتند از:

  1. اقتصادی و مقرون بصرفه
  2. قابلیت بازیافت مجدد
  3. مقاوم در برابر چروک
  4. قابلیت لمینت کردن پارچه های استفاده شده در تهیه این البسه که باعث ضد آب شدن آن ها می شود.
  5. مقاوم بودن در برابر عبور مایعات
  6. قابلیت انتقال خوب هوا که از تعریق جلوگیری می کند.
  7. ضد حساسیت
  8. نیاز نبودن به استفاده از سایر منسوجات گران قیمت
  9. کاهش میزان هزینه پرسنل به منظور شستشو و مرتب نمودن البسه

صادرات البسه بیمارستانی یکبار مصرف مرغوب و درجه یک امروزه به بسیاری از کشور ها باعث گردیده تا بسیاری از کشور های دیگر نیز به خرید این محصول تشویق شوند و همچنین زمینه سودآورزی ارزی نیز برای کشور ایران به ارمغان بیاورد.

با صادرات این محصول و افزایش تولیدات خود نیز می توان نرخ بیکاری نیز کاهش داد چرا که هنگامی صادرات افزایش یابد به همان میزان نیز تقاضا بیشتر شده و کسب و کار شرکت های تولیدی نیز رونق بیشتری می بابد.

تولیدکننده لباس های یکبار مصرف بیمارستانی استریل

تولید لباس یکبار مصرف استریل بیمارستانی در انواع مختلف در شرکت های تولید کننده این البسه با کیفیت بسیار بالا تولید می گردد. در این شرکت ها تمام مراحل بافت پارچه، تکمیل، رنگرزی و دوخت در قسمت های مختلف این مجموعه انجام می شود. این شرکت ها با قرار دادن هدف تولید کیفیت محصول نهایی خود توانسته اند با استفاده از با بکارگیری تجربه افراد کارشناس و مجرب در این زمینه و تکنولوژی روز دنیا سالیان سال با مراکز پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی همکاری نمایند و همواره سعی می کنند دانش و مهارت خود را در زمینه تولید برای جلب رضایت مشتریان خود بروز رسانی نمایند.

آنژیوکت صورتی برخلاف قیمت ارزانی که در محصولات ایجاد شده هر کدام از آنها کیفیت بسیار بالایی دارند و از ماندگاری بسیار خوبی برخوردار می باشند

لباس های یکبار مصرف از جمله لباس های پر کاربرد در مکان های چون آزمایشگاهی، بیمارستانی و تمیز می باشد. این نوع لباس ها با توجه به کاربرد، نوع، سایز، مدل دارای انواع گوناگونی می باشند.

  • لباس یکبار مصرف اتاق تمیز(clean room)
    جنس این سرهمی ها یکبار مصرف از لمینت است و در سه سایزL,XL,XXL تولید می گردند. این نوع لباس ها نیز دارای انواع مختلفی می باشند که یکی از آن ها لباس آنتی استاتیک اتاق تمیز است که در بخش مچ اینن لباس ها کش وجود دارد و سرپوش آن نیز به لباس متصل است.
  • لباس یکبار مصرف آزمایشگاهی
    این نوع لباس ها در دو جنس لمینت و اسپانباند در سایز های M,L,XL,XXL تولید می گردند. این نوع لباس ها از نظر مدل دارای دو نوع سرهمی و دو تکه می باشند به عنوان مثال می توان گفت لباس های سرهمی یکبار مصرف آزمایشگاهی در بخش مچ دست و پا دارای کش می باشند.
  • لباس یکبار مصرف بیمارستانی
    جنس این نوع لباس ها که مورد استفاده بیماران و کادر درمانی می باشد اسپانباند می باشد که در چهار سایز مختلف M,L,XL,XXL در دو مدل سرهمی و دو تیکه تولید می شوند. لباس سرهمی یکبار مصرف بیمارسی در قسمت مچ دست دارای کش و سرپوش متصل به لباس می باشد.

قیمت لباس بیمارستانی یکبار مصرف درجه یک

قیمت لباس بیمارستانی یکبار مصرف درجه یکیکی از اصلی ترین عوامل موثر بر قیمت لباس یکبار مصرف بیمارستانی ارزان و درجه یک نوع پارچه آن می باشد. کیفیت قابل قبول این نوع پارچه ها به منظور این که در شرایط خاص و موارد ویژه ای استفاده می شوند از اهمیت بسیار بالای برخوردار می باشد و بیشتر مورد سنجش و توجه قرار می گیرند.  این محصول باید دارای کیفیت بالا باشند تا بتوانند رضایت مراکز درمانی و بیمارستان ها را تامین سازند.

یکی از جمله پارچه های که بیشتر لباس های یکبار مصرف از آن ها تولید می شود، اسپانباند می باشد. اسپانباند پارچه ای است که از گرانولی به نام پلی پروپیلن و کاملا بی بافت و فاقد هیچگونه تار و پود می باشد، در واقع این پارچه یکی از مهم ترین پارچه در صنعت نساجی بی بافت بشمار می آید.

این نوع پارچه در کارخانه های تولید کننده اسپانباند با استفاده از دستگاه های بخصوص و ویژه ای مانند دستگاه پرس این نوع پارچه و یا دستگاه دوخت حرارتی و یا هر نوع دستگاه یا تجهیزات دیگر تهیه و تکمیل می گردد و پس از فرآیند رنگرزی برای فروش روانه بازار می شود.

شایان به ذکر است تنها پارچه ای که می توان گفت در صنعت نساجی در تمام طیف های رنگی تولید می شود، پارچه یکبار مصرف اسپانباند می باشد و این ویژگی باعث گردیده تا از این پارچه در بسیاری از صنایع استفاده شود.

این پارچه با عرض های مختلفی چون 120،100و،160 سانتی متری و گرماژ گوناگونی مانند 8 تا 400 گرمی تولید می گردد و نحوه عرضه این پارچه در بازار به صورت رولی یا بعضا متری می باشد.

از جمله رنگ های پر فروش این نوع پارچه می توان به رنگ های آبی، سفید، صورتی و سبز اشاره نمود. هر چند این نوع پارچه می توانند در کارخانه های تولید کننده با یکدیگر متفاوت و دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد اما به صورت کلی این نوع پارچه ها دارای خصوصیات ثابتی هستند که عبارتند از:

  1. آنتی باکتریال
  2. آنتی یو وی
  3. نرمی و لطافت خوب
  4. قابلیت کشسانی عالی
  5. سبکی وزن
  6. دارا بودن قابلیت انواع چاپ

بازار فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی ایران در بازارهای جهانی

همانطور که می دانید در تمامی قسمت های بیمارستان، رعایت کردن نکات بهداشتی بسیار ضروری می باشد به همین منظور استفاده کردن از لباس های یکبار مصرف بیمارستانی بسیار مهم و امری ضروری می باشد.

به دلیل این که در کشور ایران شرکت های تولید کننده پارچه مورد نیاز شرکت های تولید کننده لباس های یکبار مصرف بیمارستانی بسیاری وجود دارد که می توانند مواد اولیه مورد استفاده این صنعت را تامین نمایند باعث شده است که بازار فروش این نوع لباس ها در بازار جهانی به دلیل استفاده از این محصول روز به روز افزایش و رونق یابد.

از این نوع لباس ها می توان در قسمت های مختلف بیمارستان استفاده نمود، به دلیل این که از جلوی ورود انواع آلودگی ها و میکروب ها جلوگیری می نماید.

یکی از جمله پارچه های که در تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی درجه یک اسپانباند می باشد که در سایر مصارف بیمارستانی نیز استفاده می شوند.

  • لباس ارفاد بیمار چه آقا و خانم، اغلب برای بیمارانی استفاده می شوند که به کمتر از دو روز نیاز به بستری دارند.
  • لباس های ویژه اتاق عمل مانند گان، ماسک، کلاه و کاور کفش
  • رو بالشتی و رو تخت کاملا بهداشتی و آنتی باکتریال
  • مورد استفاده در تولید انواع ساک وسایل ویژه اتاق بیمار
  • استفاده در تولید انواع دمپای یکبار مصرف بیمارستانی ویژه قسمت های رادیولوژی و بستری

البته باید به این نکته اشاره نمود، پارچه اسپانباندی که در تولید این نوع لباس ها مورد استفاد قرار می گیرد به صورتی تولید شده اند که قابلیت بازیافت داشته باشند تا به دلیل ویژگی یکبار مصرف بودنشان صدمه ای به محیط زیست وارد نشود.

عرضه کننده البسته یکبار مصرف بیمارستانی در کشور

عرضه کننده البسته یکبار مصرف بیمارستانی در کشورامروزه با توجه به نیاز کشور به این البسه باعث گردیده است، فروش و عرضه البسه یکبار مصرف بیمارستانی در کل کشور برای تامین نیاز مشتریان به خوبی انجام شود. حال این سوال پیش می آید که چرا باید از لباس های بیمارستانی که از جنس پارچه های خاص می باشند استفاده نمود؟
در پاسخ به سوال آن ها باید گفت اصلی ترین و مهم ترین هدف از پوشیدن این نوع لباس ها در محیط های بیمارستانی، داشتن یک پوشش محافظتی بدن در مقابل بسیاری از خطرات احتمالی می باشد.

همانطور که می دانید محیط بیمارستان باید بدون هیچ گونه ویروس و میکروبی باشد و برای تحقق بخشیدن به این امر باید به درستی مدیریت شود.
برای رعایت نمودن بهداشت در بیمارستان از پارچه های یکبار مصرف استفاده می شود پس باید این نوع پارچه ها که برای تولید انواع البسه یکبار مصرف بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند به صورت ویژه و تخصصی تولید و تکمیل شوند که بتوانند در مقابل انواع مواد ضدعفونی کننده و شوینده نظیر آب ژاول بسیار مقاوم باشد و در بافت آن هیچ گونه تغییری ایجاد نشود و رنگ آن را تغییر ندهد.

نکته دیگری که باید در تولید پارچه مورد استفاده در تولید این البسه بیان نمود مربوط به کیفیت و لطافت بافت پارچه و گرماژ آن ها است. به دلیل این که پارچه این البسه به صورت مستقیم با پوست فرد در ارتباط می باشد باید بافت پارچه این البسه از با کیفیت ترین و مرغوب ترین الیاف تولید شده باشد و کاملا ضد حساسیت و مناسب استفاده برای هر نوع پوستی باشد.
همچنین این لباس ها باید دارای وزن سبکی باشند به صورتی که سالمندان نیز هنگام استفاده از این لباس ها احساس راحتی داشته باشند.

خریداران لباس یکبار مصرف بیمارستانی ایران

البسه بیمارستانی و یکبار مصرف به طور معمول شامل شلوار، بلوز، کلاه، ماسک، کفش، گان جراح می باشد. البته شایان به ذکر است این نوع لباس ها در برابر با لباس های دیگر بافته شده به دلیل این که زمان تولید آن ها از سرعت بیشتری برخوردار است، باعث گردیده است تا خریدار لباس بیمارستانی یکبار مصرف در کشور ایران این نوع لباس ها را ترجیح دهند.

با پیشرفته شده ماشین آلات تولید البسه بیمارستانی و یکبار مصرف با گذشت زمان فرآیند تولید این البسه نیز قابل پیشرفت است.به دلیل این که مزیت های استفاده از البسه بیمارستانی یکبار مصرف بسیار زیاد است و میزان استفاده از این البسه نیز به مقدار قابل توجهی افزایش یافته است. از جمله دستگاه های که برای تولید این البسه مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

  • دستگاه برش
    یکی از دستگاه های مورد نیاز در تولید البسه یکبار مصرف بیمارستانی است که در مرحله ابتدای تولید از این دستگاه به منظور آماده سازی و برش منسوجات نبافته استفاده می شود.
  • دستگاه دوخت آلتراسونیک
    این دستگاه دارای فرآیندی چند منظوره است به صورتی که قادر است به طور همزمان علاوه بر دوخت درزها ، برش های تمیز نیز ایجاد کند. این ماشین دوخت با از بین بردن اضافات توانایی دوخت تمیز را دارا است و در اثر حرارت محل دوخت نیز مهر و موم می کند.
  • ماشین های بسته بندی
  • شابلون و الگو
  • رول باز کن

برای تولید البسه یکبار مصرف بیمارستانی علاوه بر ماشین آلات به پارچه های نبافته، کسه نایلون، کش نیز نیاز است.

فروشنده لباس بیمارستانی یکبار مصرف با ارزان ترین قیمت

فروشنده لباس بیمارستانی یکبار مصرف با ارزان ترین قیمتیکی از نکاتی که تمامی مراکز درمانی به آن توجه دارند، توجه و اهمیت دادن به منظور جلوگیری از عفونت های بیمارستانی و کنترل این عفونت ها می باشد، برای عملی ساختن این امر باید از روش های استانداردی استفاده کنند تا بتوانند از این طریق مقدار عفونت را به مقدار قابل توجهی کاهش دهند.

  • ورود عفونت از فضای بیرون مراکز درمانی
  • حارج شدن عفونت از مراکز درمانی

یکی از روش های رایج به منظور جلوگیری از عفونت ها استفاده نمودن از البسه بیمارستانی یکبار مصرف می باشد که با استفاده از آن ها می توان به میزان قابل توجهی عفونت را کاهش داد. حال هنگام خرید این نوع البسه می توانید از فروشنده لباس یکبار مصرف در مورد نوع پوشش دهی شما در برابر انواع عفونت و میزان درصدی که شما را در برابر انواع عفونت محافظت می کند، اطلاعاتی دریافت نماید و با توجه به نیاز خود و با آگاهی کامل اقدام به خرید نماید.

یکی از البسه یکبار مصرف بیمارستانی که در هنگام شیوع بیماری های مسری خطرناک، علاوه بر مراکز درمانی استفاده کردن از آن ها به اعضای جامعه نیز توصیه می گردد ماسک می باشد. ماسک ها خود دارای انواع مختلفی می باشند که در هنگام خرید اگر اطلاعاتی در مورد انواع آن ها و طریقه استفاده از آن ها را نداشته باشید دچار سردرگمی می شوید که در نهایت منجر به خرید یک ماسک اشتباه می شود. اما در کل تمام ماسک ها به منظور پوشش دادن دهان و بینی تولید شده اند.

یکی از جمله این ماسک ها، ماسک های فیلتردار کربن اکتیو یا کربن دار می باشد. در این نوع ماسک ها همانطور که از نامشان مشخص است یک لایه از کربن فعال به منظور حفاظ شما در مقابل بخار ها و گاز ها قرار داده شده که باعث می گردد بوی گاز های زیان آور هوا و بوی آلودگی به درون ماسک انتقال پیدا نکند. این نوع ماسک ها به منظور فیلتراسیون و تصفیه کردن هر گونه آلودگی در هوای شهری و ریزگرد ها که درون هوا وجود دارد استفاده می شود.

3

  1. سلام و وقت بخیر. ارسال این محصول چند روز طول می کشه؟و حداقل خرید چه میزان میتواند باشد؟ اگر محصول مورد نظر مطلوب نظر ما نبود باید جه کاری انجام دهیم ؟

    • سلام دوست عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی میکنند

  2. خرید انلاین باعث شد به خیلی از کارهای دیگه برسم و وقت زیادی برام موند تا به کارام برسم ممنون از سایت خوبتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.