فروشگاه انواع پک کامل جراحی

پک کامل جراحی شامل تجهیزات و قطعاتی می باشد که برای تمامی جراحی ها مورد استفاده قرار می گیرند. فروشگاه انواع پک کامل جراحی این محصول را با بالا ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار جراحان و پزشکان قرار می ‌دهد. این پک ها به صورت کاملاً استریل در بازار عرضه می شوند؛ بنابراین استفاده از آنها برای بیماران هیچ عارضه ای ندارد و به انجام یک عمل استریل و دقیق کمک می کند.

فروشگاه انواع پک کامل جراحی

اطلاعات مختصری درباره پک کامل جراحی

اطلاعات مختصری درباره پک کامل جراحی اکنون با بررسی اجزای مختلف پک کامل جراحی و اشاره به برخی از اطلاعات در مورد آنها با این محصول بیشتر آشنا می شویم:

  • گان: هر پک شامل یک یا دو گان مناسب برای جراحان می باشد. این گان ها معمولاً با استفاده از پارچه های مخصوص ضد آب و یکبار مصرف طراحی و تولید می‌ شوند. گان ها لباس های مخصوصی هستند که به استریل بودن محیط جراحی کمک می ‌کنند و شرایط کار را برای پزشکان و جراحان ساده تر می کنند.
  • کلاه جراحی: کلاه جراحی یکی دیگر از مهمترین تجهیزاتی است که در هر پک وجود دارد. کلاه جراحی کمک می‌ کند تا در حین انجام جراحی موی سر و بسیاری دیگر از آلودگی ها مزاحمت ایجاد نکنند و احتمال بروز عفونت بعد از عمل کاهش پیدا کند.
  • شان: هر پک شامل 1 الی 3 گان یا پارچه مخصوص بیمار می باشد. شان های مختلف روی قسمت تحت جراحی پهن می شوند و به استریل بودن محیط جراحی کمک می‌ کنند. این شان ها دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند و برخی از آنها به صورت تخصصی تر را و به صورت سوراخ دار طراحی و تولید می ‌ گردند.
  • رسیور: رسیور ظرفی است که در حین جراحی برای نگه داری برخی بافت های بریده شده یا تجهیزات حساس جراحی در آب و سرم استفاده می شود. این ظرف ها نیز به صورت یکبار مصرف تولید می شوند؛ اما در عین حال دارای قدرت و کیفیت بالایی هستند.

تجهیزات نام برده شده از اصلی ترین و اساسی ترین مواردی هستند که در هر پک وجود داشته و در حین انجام عمل جراحی مورد استفاده قرار می گیرند. ممکن است که در هر پک لباس کار زنانه دیگری نیز وجود داشته باشد که هر کدام از آنها متناسب با عمل مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش ویژه پک کامل جراحی

فروش ویژه پک کامل جراحی فروشگاه پک کامل جراحی و لباس کار در مشهد این محصول را به شکل های مختلفی در بازار عرضه می کند؛ بنابراین خرید پک کامل به راحتی امکان پذیر است. شما مشتریان محترم می توانید بهترین و کامل ترین پک جراحی را با قیمتی استثنایی از طریق این سایت خریداری کنید.

با وجود این که عوامل متعددی بر قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار هستند اما تولید کنندگان و فروشندگان ما سعي می کنند تا با کاهش هزینه‌ های اولیه و عرضه این محصول به صورت مستقیم، قیمت نهایی را تا حد امکان کاهش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.