فروش عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی

یکی از کاربرد های مهم لباس یکبار مصرف بیمارستانی، پیشگیری از انتقال آلودگی ها، بیماری ها و امراض مختلف در محیط بیمارستان می باشد. به دلیل کاربرد های فراوان این نوع لباس کار زنانه در بیمارستان ها و دیگر مکان های درمانی مانند کلینیک ها و … خرید و فروش آن ها از رونق بسیار خوبی برخوردار است. فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی، به صورت عمده نیز انجام می گیرد.

فروش عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی

لیست قیمت روز انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی

لیست قیمت روز انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانیمواد شیمیایی و پتروشیمی در تهیه و تولید انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی استفاده می شوند، کشور ما به دلیل دارا بودن معادن بسیار و غنی بودن از این نظر، توانایی بسیار بالایی در تولید و عرضه ی این نوع لباس ها با قیمت بسیار کم را دارد.

موارد زیادی وجود دارد که می تواند در تفاوت قیمت این لباس ها دخیل باشد، این موارد عبارتند از:

  • پارچه ی استفاده شده
  • دوخت پارچه و نوع آن
  • کیفیت لباس
  • محل خرید
  • طراحی
  • سایز

همچنین به دلیل نوسانات موجود در بازار، قیمت ها ممکن است به صورت روزانه دچار تغییراتی شوند. برای دریافت لیست قیمت لباس یکبار مصرف بیمارستانی و کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند.

عرضه کننده انواع مدل و سایز لباس بیمارستانی یکبار مصرف

لباس بیمارستانی یکبار مصرف در مدل ها و سایز های مختلفی عرضه می شود. که در ادامه به بررسی و معرفی آن ها می پردازیم.

معرفی انواع مدل لباس یکبار مصرف بیمارستانی

  • لباس یکبار مصرف مخصوص اتاق های عمل: در اتاق های عمل لباس یکبار مصرف بیمارستانی استریل را پزشک تن کرده، سپس یک نوع از پارچه را که به صورت یکبار مصرف، که به شان معروف است و دارای سوراخی است بر روی بیمار می کشند. نقطه ای که سوراخ است را بسته به نوع عمل، بر روی محل جراحی قرار می دهند. البته بیمار نیز قبل از بیهوشی لباس یکبار مصرف مخصوصی دارد که حتما باید آن را بپوشد.
  • لباس یکبار مصرف مخصوص کولونوسکوپی: این لباس از پشت باز می باشد، تا مشاهده ی روده برای پزشک به سادگی صورت بگیرد.
  • گان های یکبار مصرف: بیشتر کاربرد گان در کلینیک های زیبایی است، به طور مثال هنگامی که شخص می خواهد عمل لیزر انجام دهد باید حین انجام کار، گان یکبار مصرف بر تن کرده باشد.
  • کلاه یکبار مصرف: دارای انواع مختلفی برای بیمار و جراح می باشد مثل تمام کش و …
  • کاور کفش: قابل استفاده در بخش هایی مانند آی سی یو که باید حتما بر روی کفش های خود آن را بپوشند تا بتوانند به این بخش وارد شوند.
  • لباس های بلند و یکسره
  • لباس مخصوص بخش MRI
  • لباس برای CT-SCAN
  • لباس برای ایزوله
  • لباس کار در مشهد

لباس های یکبار مصرف در دو نوع مردانه و زنانه، مخصوص پرستار، بیمار، پزشک، پرسنل بیمارستان، تولید و عرضه می شوند.

البته یک نوع لباس خاصی برای بعد از زایمان مخصوص مادران شیرده طراحی و تولید شده است که در قسمت بالایی لباس یک شکاف قرار گرفته است تا آن ها به راحتی بتوانند به نوزاد خود شیر بدهند.

برای کودکانی که در بیمارستان بستری هستند، معمولا لباس هایی با رنگ های شاد تولید می کنند تا روحیه کودکان بیمار تغییر نکند و همچنان احساس شادی و نشاط داشته باشند.

چرا لباس های پزشکان سبز رنگ می باشد؟

در گذشته لباس های پزشکان و پرستاران، به رنگ سفید و کاملا ساده بود، اما رنگ سفید برای چشم ها مضر می باشد. به همین دلیل در حال حاضر، به هنگام دوخت و دوز از رنگ سبز برای لباس های کادر بیمارستان استفاده می نمایند. رنگ سبز با رنگ قرمز که رنگ خون است کاملا متفاوت بوده و به چشم های پزشک، برای معالجه و هنگام عمل های جراحی کمک بسزایی خواهد کرد، تا عمل نتیجه ی بهتری داشته باشد.

معرفی سایزبندی های موجود برای لباس های یکبار مصرف بیمارستانی

معمولا این لباس ها به گونه ای تولید می شوند، که هر فرد با هر نوع سایزی بتواند از آن ها بدون هیچ گونه مشکلی استفاده نماید، اصطلاحا می توان گفت که Free Size هستند.

در حال حاضر، عرضه کننده های زیادی به تولید و پخش این نوع لباس ها مشغول هستند، اما شما باید دقت کافی را داشته باشید که از محلی قابل اطمینان اقدام به خرید نمایید، تا آن ها تمامی پروتکل های بهداشتی را برای تولید این نوع لباس ها رعایت کرده باشند.

خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی استریل و با کیفیت

خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی استریل و با کیفیتامروزه عده ای از سودجویان بدون توجه به رعایت معیار های بهداشتی در کارگاه هایی کاملا غیر بهداشتی اقدام به تولید و دوخت لباس هایی بی کیفیت و غیر استریل می نمایند. بعد از تولید نیز، آن را با قیمت هایی بسیار پایین تر در بیمارستان ها و مراکز درمانی به فروش می رسانند.
هنگام خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی، به مجوز های کارخانه ها توجه نموده تا محصولی استریل و با کیفیت را خریداری نمایید.
محصولات بی کیفیت و غیر استریل قیمت پایین تری دارند، این قیمت کم ممکن است شما را به خرید این نوع محصول ترغیب نماید. اما توجه داشته باشید که محصول دریافت شده از این کارگاه های غیر قابل اعتماد، به هیچ وجه استریل نبوده، ممکن است سلامت فرد استفاده کننده را به خطر بیندازد.

بزرگترین تولیدکننده لباس یکبار مصرف بیمار و پزشک در ایران

پارچه های زیادی وجود دارند که از آن ها می توان در تولید لباس های بیمارستانی استفاده نمود که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

معرفی انواع پارچه برای تولید لباس های بیمار و پزشک

  • تترون: یکی از پر مصرف ترین پارچه ها در لباس های بیمارستانی، پارچه ی تترون می باشد. هنگام خرید این نوع پارچه توجه داشته باشید که بدن نما نباشد و دارای لطافت و همچنین نرمی قابل توجهی باشد.
  • فلامنت: این پارچه دارای قیمت بسیار ارزانی است، به همین دلیل برای تولید لباس های بیماران کاربرد فراوانی دارد.
  • فلامنت پنبه ای: همان پارچه فلامنت است، فقط در تولید آن پنبه نیز اضافه شده است که باعث شده تا لطافت پارچه به طرز قابل توجهی بالا برود. قیمت آن به طور کلی ارزان، اما از پارچه فلامنت گرانتر است.
  • اس ام اس: مشابه با پارچه اسپان باند است، فقط با این تفاوت که یک لایه ی اضافه تری دارد که مقاومت لباس را در برابر میکروب ها بالاتر می برد.
  • ملحفه ای: یکی از پرکاربرد ترین پارچه ها، پارچه ی ملحفه ای است. کی تواند به صورت ساده و یا دارای طرح دوخته شود. در واقع می توان گفت همان پارچه ی تترون به صورت رنگی است.
  • بزرنت بیمارستانی: به دلیل ضخامت بسیاربالایی که دارد، به عنوان زیرانداز بیماران استفاده می شود. هیچ گونه کثیفی از این پارچه نمی تواند عبور نماید.
  • ترگال به صورت ساده: معمولا از این نوع پارچه برای تولید لباس های بیماران و کارمندان بیمارستان استفاده می کنند.
  • ترگال به صورت کجراه: این پارچه تقریبا شبیه به پارچه ی تترون می باشد تنها تفاوت آن این است که اگر به طرح آن دقت نمایید خطوط کجی را مشاهده می کنید. در مقایسه با دیگر پارچه ها دارای مقاومت بالاتری است. به همین دلیل معمولا از آن برای دوخت لباس کارمندان و پرسنل بیمارستان استفاده می کنند.
  • اسپان باند: یکی از بیشترین کاربرد ها در تولید لباس های یکبار مصرف برای بیماران و پزشکان، پارچه ای است به نام پارچه ی اسپان باند که کاربرد فراوانی دارد. این پارچه خود دارای انواع مختلفی است که می توان به نوع سوزنی و نبافته اشاره نمود. پر کاربردترین اسپان باند به صورت نبافته است که مقدار زیادی از این پارچه ها در بازارهای کل کشور توزیع، خرید و فروش آن نیز رونق بسیاری دارد. معمولا این نوع پارچه ها به شکل رول هایی با عرض های متفاوت و مختلف تولید، سپس به فروش می رسد. پارچه های اسپان باند از موادی طبیعی مثل پنبه تولید شده اند، به همین دلیل لباس های یکبار مصرف بیمارستانی امکان جذب هرگونه خون و آلودگی های مختلف را دارد و حتی هیچ گونه بو نیز تولید نمی کند. به همین دلیل استفاده از دیگر کالاهای درمانی مثل پنبه کاهش پیدا می کند در نتیجه نیاز به هزینه های گزاف نیست. به طور مثال به دلیل جذب بالای این لباس ها، نیازی به استفاده ی مداوم از پنبه برای تمیز کردن لباس بیمار نخواهیم داشت.

بعضی از لباس های بیمارستانی را می توان مورد شستشو قرار داد، اما پارچه باید مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. بهترین انتخاب برای لباس های بیمارستانی، لباس های یکبار مصرف است. می توان به راحتی بعد از هر بار استفاده، لباس را تعویض نمایید. با این روش علاوه بر رعایت کامل بهداشت، نیازی به استفاده از مواد ضدعفونی کننده و شستشوی لباس ها نمی باشد، پس در هزینه ها نیز صرفه جویی خواهد شد.

به دلیل استفاده و مصرف فراوان از لباس های یکبار مصرف ، تولیدکنندگان با تولیدات انبوه خود و فروش به صورت عمده، سعی در رفع نیاز بازار دارند.

ما به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده های این نوع لباس ها، بهترین و با کیفیت ترین لباس یکبار مصرف بیمارستانی را تولید می نماییم.

خریدار لباس یکبار مصرف بیمار درجه یک

خریدار لباس یکبار مصرف بیمار درجه یکدر ابتدا قصد داریم که به بررسی چگونگی انتخاب رنگ لباس های بیماران بپردازیم، پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

چرا لباس بیماران مرد به رنگ آبی و لباس بیماران زن صورتی می باشد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که البته همیشه این رنگ ها ثابت نمی باشند و ممکن است در مراکز درمانی مختلف، لباس های بیماران دارای رنگ های دیگری باشند. اما به طور کلی، رنگ آبی به انسان حس آرامش و امنیت کامل می بخشد، به همین دلیل برای لباس بیماران از این رنگ استفاده می نمایند.

رنگ صورتی نیز که برای بیماران زن استفاده می شود، از لحاظ روانشناسی و بالینی خستگی را از بین برده و حس نشاط، شادابی را به فرد بیمار القا می کند و تاثیر بسزایی در روحیه ی بیمار خواهد داشت.

چرا باید لباس های بیمارستانی کیفیت عالی و به اصطلاح درجه یک باشد؟

لباس یکبار مصرف بیمار درجه یک، باید از الیاف مناسبی تهیه شده باشد، زیرا این لباس های به طور مستقیم با بدن فرد در تماس هستند، اگر پارچه ی لباس نامناسب باشد، ممکن است برای بدن افراد حساس ایجاد مشکل کرده و باعث حساسیت شود.

خریدار لباس یکبار مصرف بیمار، باید هنگام خرید علاوه بر کیفیت کالا به موارد بهداشتی آن نیز، توجه کافی داشته باشند، تا کالایی که خریداری نموده اند بهترین باشد.

صادرات لباس یکبار مصرف بیمارستانی به کشورهای همسایه

امروزه کشورمان در زمینه ی پزشکی، پیشرفت های قابل توجهی داشته است. علاوه بر پیشرفت در علم، در زمینه ی تولید کالاهای پزشکی نیز، فعالیت های گسترده ای را به خود اختصاص داده است.

دوخت و عرضه ی لباس های یکبار مصرف بیمارستانی یکی از این کالاها می باشد. همه ی این لباس ها، به صورت کاملا بهداشتی و استریل تولید شده و به کشورهای همسایه مانند کشورهای حوزه ی خلیج فارس، عراق و … صادر می نمایند.

کشور عراق یکی از مشتری های دائمی خرید این لباس ها می باشد، زیرا هیچ گونه شرکت داخلی در عراق لباس های یکبار مصرف بیمارستانی را تولید نمی کند و کشور ایران، نیاز کشور عراق را در این زمینه رفع می نماید.

یکی از پرمصرف ترین لباس های بیمارستانی، که هم در داخل کشور و هم خارج از کشور بسیار طرفدار دارد، لباس مخصوص اتاق عمل است.

هنگام صادرات لباس بیمارستانی یکبار مصرف، تولیدکنندگان باید بسیار دقت نمایند تا محصولی که تولید کرده اند و قصد صادرات آن را دارند از هر نظر عالی و باکیفیت باشد. بعد از اطمینان خاطر، حال باید به صورت کاملا بهداشتی و به بهترین نحو بسته بندی آن انجام گیرد تا هرساله بتوانند مشتری های بیشتری را در سراسر جهان جذب کرده و مقدار صادرات محصول را بالا ببرند.

سفارش لباس بیمارستانی یکبار مصرف به صورت عمده و جزئی

سفارش لباس بیمارستانی یکبار مصرف به صورت عمده و جزئییکی از مهم ترین و کاربردی ترین اقلام برای هر بیمار در بیمارستان، لباس بیمارستانی می باشد. امروزه عرضه ی لباس بیمارستانی یکبار مصرف در تمام کشور به سهولت انجام می پذیرد.
قبل از خرید، باید به وزن پارچه نیز توجه نمایید تا تمامی افراد امکان استفاده از آن را داشته باشند و دچار دردسر نشوند. به طور مثال پارچه باید دارای وزنی سبک باشد تا افراد سالمند و پیر به راحتی از آن استفاده کنند.
وزن لباس حتی برای پزشکان و پرسنل بیمارستان نیز بسیار مورد اهمیت است، زیرا لباس های سنگین ممکن است در طی مدت طولانی، این افراد را خسته نماید و نتوانند به خوبی وظیفه خود را انجام دهند.

در حال حاضر شرکت ها و کارخانه های داخل ایران، به صورت شبانه روزی در حال تولید و فعالیت برای دوخت لباس های بیمارستانی می باشند.
شما می توانید برای سفارش لباس یکبار مصرف به صورت عمده و یا جزئی برای بیمارستان ها، مراکز درمانی، کلینیک ها، مطب ها و … با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

جهت مشاوره تماس بگیرید