فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی به صورت عمده

فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی توسط عرضه کنندگان این محصول به صورت عمده و جزئی انجام می شود. لباس بیمارستانی شامل ست های مختلفی ست و همچنین از کیفیت های متنوعی برخوردار است. برای آشنایی بیشتر با این محصول تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی به صورت عمده

راهنمای خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی

راهنمای خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانیبرای خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی باید به نکات فراوانی توجه نمود. یکی از این موارد مهم کیفیت این محصول می باشد.

انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی در پک های متعددی عرضه می شوند. هر کدام از این پکها مصارف خاص خود را دارند. برای درک بیشتر این موضوع به ارائه مثالهایی از انواع این لباس می پردازیم. بی شک نوع و مدل لباس های مورد استفاده توسط پزشکان در هنگام معاینه بیمار و در هنگام جراحی تفاوت عمده ای دارند.

جالب است که بدانید لباس بیمارستانی برای جراحی های مختلف در پک های گوناگونی شامل موارد مناسبی برای آن عمل ارائه می شود. از این بین می توان به پکهایی نظیر پک قلب، پک سزارین، پک ارتوپدی و … می باشند.

گان های جراحی در اندازه های مختلف از دیگر موارد مورد توجه در لباس های یکبار مصرف بیمارستانی می باشند. در دسته بندی و انتخاب این نوع لباس فاکتورهای قد، عرض و طول آستین مورد بررسی قرار می گیرند.

کلاه، دستکش و همچنین ماسک نیز از موارد طبقه بندی شده در لباس های یکبار مصرف بیمارستانی هستند. این اقلام تنها مختص پزشک و جراح نبوده و برای مصرف بیمار نیز مواردی از این دست طراحی شده اند.

عوامل موثر بر کیفیت لباس یکبار مصرف بیمارستانی

عوامل موثر بر کیفیت لباس یکبار مصرف بیمارستانیاهمیت ویژه کیفیت این محصول به دلیل استفاده از آن در محیط بیمارستانی و
درمانی می باشد. بی شک می دانید که سلامت کادر درمانی اعم از پزشکان،
پرستاران و نیروهای خدماتی بیمارستانها در گروی کیفیت این محصول می باشد.

از فاکتورهای ویژه ای که در هنگام تهیه لباس های یکبار مصرف بیمارستانی باید مورد توجه قرار داد دارا بودن استانداردهای مورد نیاز است. استانداردهای مختلفی بر این عرصه نظارت دارند که برخی از آنها عبارتند از «استاندارد ملی ایران»، « گواهینامه CE کانادا» و … .

از عوامل موثر بر کیفیت انواع لباس های بیمارستانی در حال تولید می توان به مرغوبیت مواد اولیه مورد استفاده در ساخت آنها اشاره نمود. بی شک کیفیت مواد اولیه بر استحکام و نفوذناپذیری این محصولات تاثیر به سزایی دارند. مواد اولیه مورد استفاده در این کالا انواع پارچه ها می باشند. از میان انواع این پارچه ها می توان به پارچه تترون و یا پارچه های بدون بافت یا همان اسپان باند اشاره نمود.

همچنین نوع بافت آنها و استانداردهای رعایت شده در دوخت و دوز این نوع لباس از اهمیت بالایی برخوردار است.برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون موارد موثر بر کیفیت لباس بیمارستانی و کسب اطلاع از قیمت انواع این محصول با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.